Daniel Savic

tagga3

tagga9

tagga7

tagga8

tagga10

Förra veckan hade jag min mest inspirerande plåtning hittills. Daniel, en av min bästa vänners svåger har följt en stenhård kostplan under 3 månaders tid och ville föreviga sitt resultat. Han hade innan fotograferingen inte druckit (förutom en mun med vatten) eller ätit på ett dygn, så att ställa sig i en kall tunnel halvnäck på tom mage och spänna musklerna var sjukt imponerande – denna målmedvetenhet är så beundransvärd.

Kylan bekom åtminstone inte mig för det var så jäkla kul och jag var som ett barn på julafton efteråt. Daniels flickvän Anna hade stenkoll på alla klädombyten,  extremt strukturerad och till stor hjälp för mig. Även Sofie som blivit bästis med reflexskärmen.
Underbara människor, tack för förtroendet ❤

Kommentera

